طراحی سایت در کرج
نوشته شده توسط : ساحل

همه چیز درباره طراحی سایت را بدانید!
همه چیز در ارتباط با طراحی سایت در این نوشتار به آن اشاره شده است که شما را با مفهوم وب ، زبان های برنامه نویسی تحت وب ، مراحل طراحی سایت ،انواع سایت و ضرورت آن آشنا میکنیم.

پس با ما در این نوشتار همراه باشید لغایت اطلاعات اکثریت در گویه طراحی سایت کسب کنید.

وب چیست؟
اگر بخواهیم استجابت به سوال استجابت به سوال طراحی وب چیست را بدانیم باید نخست با مفهوم وب آشنا باشیم.

وب یا World Wide Web که به کوتاه www نامیده میشود جزیی ار اینترنت است و منابعی از صفحات اینترنتی را دارا می باشد که هر یک از این صفحات آدرس مشخصی دارند و بدست آنها گذرگاه یابی میشوند. کاربر با وارد کردن صفخه وب باره عقیده خویش در مرورگر می توند به صفحه وب مدنظر خویش دسترسی داشته باشد.

آدرس وب سایت شما امل چند بخش می باشد :

پروتکل (http یا ftp)
www ( محیط خدماتی اینترنت )
نام پهنه یا نام سایت
پسوند دامنه ( com .org ، .ir ، .net. و …)
این دسته در بر گیرنده اطلاعات سایت می باشند و صفحه اصلی سایت را index.html می نامند که دربرگیرنده متن ها و تصویر هایی می شود که طراح سایت با ترکیب آنها روش چیدمان آن را مشخص می کند.

پست پیوسته : تبلیغات گوگلی چیست؟

تاریخچه طراحی سایت
تاریخچه طراحی سایت به سنه 1999 برمیگردد که تیم برنزرلی ، صفحه وب خود را برای اولین بار در چند پارارگراف و لینکی که به ایمیل خودش به چهره malito برپایی کرد را ، طراحی نمود.

بدین نوع تیم برنزرلی به عنوان نخستین طراح وب شناخته شد و این اتفاق از مهم ترین تحولات سده 21 در عرصه ارتباطات محسوب میشود.

همه چیز در ارتباط با طراحی سایت
آشنایی با مفهوم طراحی سایت
طراحی سایت به مهارات ها و تکاپو هایی جهت ساختار صفر الی صد یک طراحی سایت در کرج گفته می شود. تمام این فعالیت ها توسط طراح سایت بر اساس یک برنامه ریزی به روی تصاویر ، متون ها ، فایل های صوتی و فایل های تصویری انجام میشود.

طراح سایت به چه کسی گفته می شود؟
جهت طراحی سایت به متخصصین زیادی از آنگونه گرافیست ، برنامه نویس ، سئو کار، پشتیبانی و… سایت نیاز است که از مهم ترین آنها طراح سایت ، برنامه نویس و سئو کار میباشد. طراح وب به راستی به کسی گفته می شود که در برپایی طراحی تارنما خلاقیت به هزینه می دهد و با بهره‌گیری ازطرح های قشنگ به سایت شما ارتقا میبخشد و آن چیزی را که کاربر به صورت سر راست با آن در ارتباط است را طراحی میکند.

طراح سایت به دو بخش تقسیم میشود :

frontend developer : طراحی قسمت های ظاهری سایت را با استفاده از زبان های برنامه نویسی تحت وب به عهده دارد و دقیقا چیزی را طراحی میکند که کاربر می بیند.

backend developer : طراح بدنه سایت می باشد و هر چیزی که کاربر آن را نمی بیند ، را شامل می شود مثل بانک اطلاعاتی ، محل حفاظت فایل ها ، اطلاات کاربران و ….

تولید محتوا از وظایف طراح سایت نمی باشد!
طبق استاندارهایی که برای طراحی سایت و وانگهی طراحان سایت تعیین شده ، فرآوری محتوا وظیفه طراح سایت نمی باشد و طراح سایت تنها وظیفه ساخت و  وب دیزاین سایت را به عهده دارد ولی چنانچه اقدام به عقد قراداد مجزا در این مورد شود طراح سایت می تواند به جاسازی فرآوری درونمایه و وارد کردن ان در سایت بپردازد.

مطلب پیشنهادی : تبلیغات گوگلی

طراحی گونه ها سایت
طراحی سایت به چه علت حائز اهمیت می باشد؟
امروز هر کسب و کار آنلاین برای گسترش بازرگانی خویش باید حائز تارنما خوب باشد. وب سایت شما میتواند انگیزه کامیابی تجارت شما باشد یا دلیل شکست آن ! این عامل به توانایی کارایی گذاری وب سایت شما به روی مخاطب بستگی دارد. پس داشتن یک وب سایت بدون دیده شدن توسط مشتریان کمک چندانی به رونق کسب و کار شما نمی کند. از ویژگی های اهمیت طراحی سایت در کسب و کارتان می طاقت به صرفه جویی در سررسید ، معرفی محصولات و خدمات بدون داشتن محدودیت مکانی و زمانی نام برد.

انواع سایت
استاتیک :

این نوع وب سایت ها تنها جهت شناسایی به کاربر را دارند و نیازی به تغییر همیشگی اطلاعات داخل سایت ندارند یعنی عمل به روز رسانی ئر مدت موعد کمی سپریدن میشود. به همین انگیزه این طریق از طراحی سایت منسوخ شده است.

داینامبک :

در این روش جدید طراحی سایت شما با داشتن مقام مدیریت و پنل مدیریتی قادر به بروز رسانی سایت خویش هستید. این به روز رسانی دربرگیرنده اضافه یا تفریق صفحه در وب، برپایی انواع فرم ها و …. می شود.





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: